Grupės įmonės:
Einamasis akcijų ABC Data SA (ABC) kursas:

Plėtros strategija


ABC Data 2015 m. birželio mėnesį pristatė naują įmonės plėtros ir kūrimo strategiją. Pagrindinis dėmesys skiriamas organiniam augimui Lenkijos rinkoje bei Rytinės ir Centrinės Europos rinkose remiantis stipriu bendradarbiavimu su gamintojais ir klientų kiekio didinimu bei pastovių teikiamų paslaugų kokybės gerinimu. Bendrovės tikslas tai iki 2018 m. pasiekti šiuolaikinio IT prekių platinimo lyderio poziciją regione bei padidinti savo užimamą rinkos dalį rytinėje ir centrinėje Europoje iki 10%.

ABC Data grupės strategijos efektyvumas remiasi šiuolaikine Bendrovės pozicija, kuri jau daugelį metų auga greičiau nei rinkos, kuriose veikia, o taip pat stipria ir stabilia finansine pozicija bei konkurenciniais pranašumais - visų pirmą, veikimo mastu bei geriausiais logistiniais parametrais.

Siekiant veiksmingai įgyvendinti ABC Data strategiją artimiausiems 3 metams nustatyta 11 svarbiausių verslo iniciatyvų. Bendrovė daugiausiai dėmesio skirs visų primą novatoriškų e-commerce paslaugų vystymuisi, gebėjimų stiprinimui ir paslaugoms susijusiomis Value + pridėtine verte bei Mobile ir Telco plėtrai. Bendrovė svarsto taip pat M&A iniciatyvas, kurios duos potencialą tolimesniam vystymuisi papildant esamos veiklos sritis ir leis lėsti naujas ABC Data kompetencijas.

ABC Data Grupės strategijos rėmai:

1. Patikrintas regioninės plėtros modelis

ABC Data  tai vienintelė Lenkijoje platinimo įmonė betarpiškai veikianti 8 Vidurio ir Rytų Europos šalyse – Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Rumunijoje. Eksporto sritis dinamiškai vystosi 45 Europos rinkose, o artimiausiu metu planuojama praplėsti eksportą i Balkanų bei jų kaimynines šalis. Trijų logistikos centrų dėka ABC Data veiksmingai aptarnauja visą Centrinę ir Rytinę Europą ir turi didelį potencialą tolimesnei geografiniai ekspansijai. ABC Data bendradarbiauja su svarbiausiais regiono produktų tiekėjais, pastoviai plečia platinimo sutartis bei didina tiekėjų bazę.

2. Produktų ir paslaugų plėtimas ir optimizavimas

ABC Data šiuo metu turi savo pasiūlyme daugiau kaip 430 žinomų tiekėjų - virš 100 tūkst. produktų, o prieinamų prekinių ženklų ir gaminių katalogas pastoviai ir dinamiškai auga. Nors ABC Data visų pirma užsiima IT prekių platinimu, bendrovė į savo pasiūlą įveda vis naujas prekių kategorijas – biuro reikmenų kategorija apima jau daugiau kaip 200 geriausių prekinių ženklų, intensyviai didinama žaislų pasiūla, žinomais prekių ženklais padidinta įrankių ir elektros įrankių pasiūla. Didinama išmaniųjų prekių kategorijos pasiūla. Vėliau ABC Data planuoja įjungti prekes skirtas automobiliams, profesionalią elektroniką. Tokios didelės pasiūlos dėka ABC Data tapo one-stop-shop (vieno langelio principu veikianti parduotuvė), kuris duoda klientams galimybę atlikti kompleksiškus pirkimus vienoje vietoje.

3. Efektyvi logistika ir papildomų paslaugų pardavimas

Efektyvi logistika ir susijusios su ja papildomos paslaugos tai svarbus ABC Datos plėtros elementas, o taip pat svarbiausias kasdienio bendrovės veikimo aspektas. Pastoviai plečiamos yra novatoriškos paslaugos ir specialūs logistiniai ir pardavimų sprendimai, kas leidžia prisitaikyti prie rinkos poreikių. Logistiniai ABC Datos parametrai yra geriausi šio tipo versle ir garantuoja 24/48 valandų pristatymą Centrinėje ir Rytinėje Europoje, o miestuose, kuriuose yra sandėliai (Varšuva, Sosnovecas, Bukareštas) bendrovė gali pristatyti siuntas per 4 valandas. Labai aukštas yra pristatymų tikslumas, tai reiškia tikslaus pristatymų koeficientas – 99,8 proc.

Daug dėmesio skiriama automatinės rinkodaros įgyvendinimui ir internetinio pardavimo paramai, mokymų paslaugoms ar techniniai paramai. Klientams bendrovė siūlo galimybę pristatyti prekes betarpiškai galutiniam klientui, be sąskaitų faktūrų.

ABC Data siūlo aukštos kokybės finansines paslaugas pritaikytas verslo Kliento poreikiams. Tik Lenkijos rinkoje finansiniai partnerių paramai įmonė skyrė 1,5 mld. PLN. Panašūs sprendimai buvo įvesti visose dukterinėse įmonėse regione. Išskyrus standartinius finansinius įrankius, ABC Data siūlo paramą partneriui palaikant ryšius ir derybose su finansinėmis institucijomis.

4. E-commerce plėtra Vidurinėje ir Rytinėje Europoje

Svarbiausias ABC Datos projektas tai e-commerce sprendimų plėtra. Apima jie prieinamos produktų bazės didinimą, bei pateikiamos partneriams informacijos kokybės gerinimą. E-commerce projektai remiami yra logistiniais, finansiniais, siūlomų mokymų ar techninės paramos paslaugomis. Vienas iš stipriausių bendrovės privalumų tai InterLink sistema – elektroninio B2B pardavimo platforma, kuri jau 17 metų pastoviai plečiama ir gerinama. Visose valstybėse, kuriose ABC Data turi savo buveines, InterLink sistema yra prieinama vietinėse kalbose. Daugiau kaip 85% užsakymų ABC Datoje realizuojama InterLink sistemos pagalba. Ši sistema tai ne tik internetinė parduotuvė – daugeliui įmonių tai pradinis puslapis, nuo kurio jos pradeda savo kasdienį darbą. InterLink padeda derinti kainas su užklausų pagalba, nustatyti siuntimą galutiniam klientui, palengvina prieigą prie prekių aprašymų, leidžia prekes palyginti, bei klientas mato čia realų prekių kiekį sandėlyje ir savo finansinių atsiskaitymų būklę. Visi veiksmai vyksta automatiškai, apyvarta vyksta kredito limito ribose ir pagal mokėjimų istoriją.

Klientai turi galimybę betarpiškai integruoti savo internetines parduotuves su ABC Datos pardavimų sistema. Jau daugelį metų, beveik kas mėnesį Interlink sistemoje atsiranda naujos funkcijos ir pagerinimai. Svarbiu žingsniu buvo prekių tiekėjų sandėlių prijungimas prie Interlinko. Daug dėmesio skiriama rinkodaros ir internetinio pardavimo rėmimo automatizacijai.

5. Value+, Mobile bei Telco

Viena iš sparčiausiai augančių ABC Datos verslo sričių tai Value+ paslaugos - profesionali pagalba klientams bei geriausiai verslo poreikiams pritaikytų paslaugų tiekimas. Tai yra susiję su pasauline IT prekių platinimo rinkos tendencija plėsti pridėtinės vertės paslaugas sistemų valdymo srityje. ABC Datos plėtra Telco ir Mobile srityse tai nauji bendradarbiavimo projektai įgyvendinami kartu su telekomunikacijų įmonėmis bei išmaniųjų prekių asortimento didinimas. Planuojama pasirašyti naujus kontraktus, susijusius su išmaniųjų telefonų prekinių ženklų platinimu Europoje.